Retete - in special, prajituri - adunate timp de trei generatii Unele retete sunt facute de zeci de ori....Incepand sa copii in calculator retetele din foi ingalbenite si caiete zdrentuite de-ale mamei si bunicii, dintr-un caiet de-al meu (din cel cu 100 de file, dar destul de deteriorat acum), vechi de peste 20 de ani, m-am gandit ca e pacat sa le tin doar pentru mine. Daca tot muncesc sa le transcriu, de ce sa nu le fiu de folos si altora? (Aici vor fi doar retetele transcrise; cele facute si fotografiate de mine le vedeti pe AROME.)

AddThis

Share |

Chiftelute speciale

marți, 16 martie 2010

(adica chiftelute micute, aperitiv).
Toata lumea stie sa le faca, dar eu am luat aceste cantitati dintr-o carte ( parca o vad, era imensa, cat un dictionar al limbii romane) veche, pentru bucatarii profesionisti ( cred ca aparuse prin anii '60).
Asadar:
la 500g de carne tocata de 3 ori se pune o ceapa mai mare, foarte putin calita si trecuta si ea prin masina, 2 oua, 1 cartof maricel ras prin razatoarea mica, sare, piper, praf de cimbru, patrunjel verde foarte fin tocat. Se fac chiftelute mici cat maslinele si se coc intr-un ceaun nu prea larg, astfel ca sa fie in baie de ulei. Le scoatem pe hartie absorbanta. 
Faceam de ziua mea totdeauna si la alte evenimente din familie.
Ce pofta imi eee!

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Sponsori

About This Site

Făcut după un caiet cu rețete.

Site Archive

  © Blogger template Foam by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP